[Download] Maeda Atsuko - Kimi wa Boku da

2nd Single - Kimi wa Boku da (君は僕だ) 






Act. 1 (Buy at CDJapan)

【DISC1 マキシシングル】

1.君は僕だ (Kimi wa Boku da)
【映画「LOVEまさお君が行く!」主題歌】
2.右肩 (Migikata)
【日本テレビドラマ「私立バカレア高校」エンディングテーマ】
3.遠回り (Toomawari, Marumiya CM song)
【丸美屋「のっけるふりかけ」CMソング】
4.君は僕だ(off vocal ver.)
5.右肩(off vocal ver.)
6.遠回り(off vocal ver.)

【DISC2 DVD】
1.君は僕だ Music Video
2.君は僕だ Music Video(ドラマバージョン)
3.Making the music video「君は僕だ」


Act. 2 (Buy at CDJapan)

【DISC1 マキシシングル】
1.君は僕だ
【映画「LOVEまさお君が行く!」主題歌】
2.右肩
【日本テレビドラマ「私立バカレア高校」エンディングテーマ】
3.愛しすぎると・・・ (Aishisugiruto)
4.君は僕だ(off vocal ver.)
5.右肩(off vocal ver.)
6.愛しすぎると・・・(off vocal ver.)
【DISC2 DVD】
1.君は僕だ Music Video
2.君は僕だ Music Video(ドラマバージョン)
3.前田敦子 卒業ドキュメント・インタビュー「これからの、私」 (Interview video of Acchan graduation)


Act. 3 (Buy at CDJapan)

【DISC1 マキシシングル】
1.君は僕だ
【映画「LOVEまさお君が行く!」主題歌】
2.右肩
【日本テレビドラマ「私立バカレア高校」エンディングテーマ】
3.Sunday drive
4.君は僕だ(off vocal ver.)
5.右肩(off vocal ver.)
6.Sunday drive(off vocal ver.)
【DISC2 DVD】
1.君は僕だ Music Video
2.君は僕だ Music Video(ドラマバージョン)
3.僕たちのご主人さま~愛犬たちと前田敦子の日常~ (Video of Acchan and her pets)


1. Kimi wa boku da (君は僕だ)
2. Migikata (右肩)
3. Tatami (畳)
4. Kimi wa boku da (off vocal ver.)
5. Migikata (off vocal ver.)
6. Tatami (off vocal ver.)

The theater version will come with either a limited edition (Maeda Atsuko Special Live) DVD or a photo. There will be 4 types of original DVDs (limited to 7,500 copies of each type), totaling 30,000 DVDs. There are 20 different photos available to collect.
 

Download Act.1-3 Here:


pass: karu48acchan


PS: JUST USE THIS AS REFERENCE AND BUY REAL ONE TO SUPPORT ACCHAN 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...